Küçük Dünya Süper Ligi büyük bir heyecanla Pes 2009 sezonuna hazırlanırken, geride bıraktığımız 2008 yılından da renkli anılar kaldı.
Özellikle başkanların, milyonlarca lahmacun harcayarak takımlarına dahil ettikleri futbolculara taktıkları lakaplar, geçtiğimiz sezon kulislerin eğlence malzemelerinden biri oldu.
Geçtiğimiz sezon, hangi kulüp başkanı hangi futbolcuya ne lakap taktı? Hepsini sizler için araştırdık.
Nankatsu: Başkan Tutu, futbolcularına lakap takan başkanlar arasında başı çekti. Tutu başkan,
kaleci Buffon'a, "Bumal", orta sahanın yıldızı Lampard'a "Ampard", takımın sürpriz kaptanı Alex'e "Malex", golcüsü Anelka'ya ise "Anal Kay" lakaplarıyla seslendi. Bu ifadelerinde hep sevgi doluydu.
Demirkubuzspor: Başkan Talili de futbolcularını lakaplarıyla çağırmayı seviyor ve onlara her fırsatta elini öptürüyor. Kalecisi Casillas'a "Malsillas", takımın yedek golcülerinden Di Maria'ya "Di Mal yaa", yine sürpriz çıkışlarıyla tanıdığımız forvet Van Persie'i de "Mal Pörsi" olarak çağıran başkana, son dakikalarda kaybedilen kupalar nedeniyle tatarftarlar da bir lakap taktı: Malili.
Adanamemirspor: Memir başkan da oyuncularına hor davrananların başında geliyordu. Berezilyalı usta golcü Ronaldo'yu "Romaldo", bir diğer golcüsü Shevchenko'yu ise "Malchenko" diye çağıran başkan, defans oyuncusu Ayala'ya da hataları nedeniyle "Dayala" lakabını taktı. Memir başkan aynı şekilde kalecisi Van Der Sar'a sezon boyunca "Mal Der Sar", yedek kalecisi Dida'ya da "Dimal" diye seslendi.
Zülfikarspor: Eran Gılınç başkan kafayı İbrahimoviçle bozdu, ondan sürekli "İbraaaa" diye bahseden başkanın bu transfer gerçekleştikten sonra malum futbolcuyu yedekte bıraktığı da gözden kaçmadı. Gılınç orta sahanın dominosu Ronaldinho'yu ise "Romaldinho" olarak makamına çağırıyordu.
Cucukuyyu: Futbolcu seçiminden yana bir türlü bahtı gülmeyen Cucukuyyu'nun asabi başkanı Döbelüs de kaleci sıkıntısı çekenlerdendi. Kelcisi Julio Caesar'la bir türlü yıldızı barışmayan başkan futbolcusunu her fırsatta iğneleyerek "Malyo Caesar" ismiyle anıyordu. Takımı sahada yenilirken sürekli "Sizin anannzı siktkççç..." gibi küfürler de eden başkanla ilgili olarak takım içinden ismini vermek istemeyen bir oyuncu "Başkanımız olmasa ağzını yüzünü sikerdim ama şahane sözleşmem var tazminatı yakmiim hacı mantığıylan bişe yapmıyorum" dedi...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder