


Takımının son zamanlardaki istikrarsız form grafiğinden rahatsız olan Cucukkuyyu başkanı Döbel Üs takımın başına Yılmaz Vural'ı getirdi. Agresif tavırlarıyla futbol dünyasında bir ikon kabul edilen Vural 5 yıllık sözleşme izladı. Baın toplantısında konuşan Döbel Üs takımın durağanlığını ortadan kaldırmak için Vural'la anlaştıklarını belirtti. Zaman zaman futbolculara küfür ettiği hatta dayak attığı için eleştirilen bir ismi takımın başına getirdiği için eleştrilmekten korkup korkmadığı sorulan başkan şu açıklmayı yaptı:
"Ben inersem soyunma odasına onların anasını s.kerim. Ama Vural bana gerek kalmadan ne gerekirse yapacaktır. O yüzden artık rahatım" açıklmasını yaptı.
Başkandan sonra söz alan Yılmaz Vural şunları söyledi:
"Ben söverim de döverim de. Etoo'ymuş Aguero'ymuş tanımam. Adamın g.tünden kan alırım" açıklamasıyla fırtına gibi esti.
Yıldız futbolcular bu açıklamalara ne cevaplar verecek ilerleyen günlerde göreceğiz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder