26 Aralık 2008 Cuma

AÇIKLIYORUM!


Adanamemirspor başkanı Maldırım Memireren, günlerdir beklenen basın toplantısında gündemdeki sorulara açıklık getirdi ve bomba gibi açıklamalarda bulundu.

HAKKIMIZ ÇATIR ÇATIR YENDİ
-Hakemler her pozisyonda oyuncularımızı kartla cezalandırıyor, gole giden her oyuncuyu düşüren Döbelüs'ün takımı bile bu kadar kart görmüyor, takım kuramayacak duruma geliyoruz.

BİREYSEL HATALAR
-Henüz dün gerçekleşen bir Demirkubuzspor maçında, takım şampiyonluğa oynarken tutup Toure adlı arab kendi kalesine ittirme bir gol atıyor. Bunlar sürekli başımıza gelir oldu. En sonunda soyunma odasına indim, senin ananı.. .. im dedim.

TRANSFER
-Takımımız transfere kapanmıştır. Bir iki ufak eksiğimiz var ama ek draftta onları da kapatırız.


Toplantıdan sonra Küçük Dünya muhabirine konuşan Memir başkan, özel açıklamalarda da bulundu.

Ek draftta kimleri düşünüyorsunuz?
Takıma kanada veren ama ortada da olan, ortaya veren ama kanatta da olan bir oyuncu, bir de vurduğu gol olan bir oyuncu alıcaz. O da bize yeter. Zaten Kaka için sülalemi sattım ben daha ne yapayım...


Hakemler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Oyunda bu hakemlerin adları da gizleniyor. Zaten hepsi birbirine benziyor ayırt edemiyoruz. O yüzden onların hepsine söyleyin onların anasını ..keyim... Özellikle o arab olanın.

Hiç yorum yok: