Zülfikarspor başkanı Eran Gılınç patladı. Zehir zemberek açıklamalar yapan Gılınç, "Beş büyük yok dört büyük var gibi bir hava yaratılıyor, gerekirse Zülfikaspor'a yapılan haksızlıklara kılıç gibi darbe indiririm" dedi.
TRANSFERE HEP AÇIĞIZ
-Zülfikaspor trasfere kapandı, oyuncularını hiç paylaşmıyor, piyasayı yükseltiyor diyenlere tokat gibi cevabımızı, tüm yıldızlarımızı satarak gösterdik. Bizim takımımız isimlere bağlı değildir, gücümüzü Zülfikarımızdan alırız. Bir tek Messi kaldı onu da bize çok mu görüyorlar?
KİM GELSE AYNISINI YAPARDIM
-Terry, Benzema, İbrahimoviç gibi yıldızları Cucukuyyu'ya vermemiz yadırgandı. Halbuki karşılığında aldıklarımız yazılmıyor. Başkası tekliflerle gelseydi ona da bu çocukları verirdim. Bizim gönlümüz bol. Özellikle Demirkubuzspor başkanının yakışıksız açıklamalarını duydum. Bir de Lampard'ı istiyordu, bundan sonra s.kimi alır.
SABAHLARA KADAR ÇALIŞIYORUM
-MSN'e girenler bilir, sabaha kadar hep online'ım. Sürekli Zülfikar'ın bekaası için görüşmelerde bulunuyorum. Dileyene adresimi vereyim zülfikar_34cm@hotmail.com . Özellikle geç saatlerde bakıp kontrol etsinler. Görevimin başındayım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder