21 Nisan 2008 Pazartesi

Cucukuyyu'da hüzün...

Küçük Dünya Süper Ligi'nin ilk yarısını "üç maçta dohuz puan"la bitiren Cucukuyyu'nun şampiyonluk hayalleri ligin ikinci yarısında gelen seri puan kayıpları ile suya düştü. Önce Adanamemirspor'la berabere kalan, ardından ilk yarısını 3-0 önde bitirdiği Nankatsu maçında 3-3'le bir puana razı olan Cucukuyyu, Demirkubuzspor'dan 4 gol yiyince şampiyonluk umutlarını başka bahara bıraktı. İkinci yarıya "üç maçta dohuz puan" parolası ile giren ve rakiplerini farklı yenerek sürklase eden Demirkubuzspor'un şampiyonluk kutlamaları sabahlara kadar sürdü. Cucukuyyu Başkanı Döbelüs, "takıma takviye lazım" diyerek yeni takasların sinyalini verdi. Demirkubuzspor Başkanı Talili'nin cevabı ise netti: "Seni s.keceeeem."

1 yorum:

Adsız dedi ki...

dünyayı yedin hala takviye derdindesin döbel başkan. yeter artık yeter döbelüs yeter!