16 Nisan 2008 Çarşamba

Döbel Üst: Memir Şişle Üzerime Yürüdü


Küçük Dünya Ligi'nin son sezonunda şampiyonluğu son maça bırakan Adanamemir Spor'a Döbel Üst'ten büyük suçlama. İşte ilk ağızdan futbola karışan şiddetin perde arkası:

Döbel Üst: "Adanamemir Spor Başkanı Memir son lig maçından önce evime geldi. Bana 'bu maçı kazanırsak şampiyonuz lan' dedi. Ben de 'bu beni ırgalamaz, biz çıkar dopumuzu oynarız' dedim. Bu tavrıma sinirlendi ve yanında getirdiği şişle üstüme yürüdü. Yetmezmiş gibi yanındaki koruması bana 'seni s..keceem' dedi. Aynen bu kelimeyi kullandı. O an bi fena oldum, bi kötü oldum. Ama oyuncularım çıkıp onurumuzu korudular."

Sporla bağdaşmayan bu tavrı için Memir ve koruması Şükrü Yanbastı'yı kınıyor ve federasyonu göreve çağırıyoruz.

Hiç yorum yok: