
Cucukuyyu başkanı Döbelüs'ün gerçek bir Edu hayranı olduğu ortaya çıktı. Döbelüs dün gece kendi ağlarına taktığı golden sonra "İdolüm Edu" dedi. Döbelüs'ün golün ardından "ıh kıh kıh kıh" şeklindeki klasik gülüşünü yaptığı ve şuursuzca bir sağa bir sola yürüdüğü gözlendi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder