skip to main | skip to sidebar

Küçük Dünya

22 Nisan 2008 Salı

Döbelüs taktı


Cucukuyyu başkanı Döbelüs'ün gerçek bir Edu hayranı olduğu ortaya çıktı. Döbelüs dün gece kendi ağlarına taktığı golden sonra "İdolüm Edu" dedi. Döbelüs'ün golün ardından "ıh kıh kıh kıh" şeklindeki klasik gülüşünü yaptığı ve şuursuzca bir sağa bir sola yürüdüğü gözlendi.
Gönderen kucuk dunya zaman: 13:45

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Blog Arşivi

  • ►  2010 (1)
    • ►  Mayıs (1)
  • ►  2009 (9)
    • ►  Kasım (1)
    • ►  Mart (1)
    • ►  Ocak (7)
  • ▼  2008 (38)
    • ►  Aralık (6)
    • ►  Kasım (1)
    • ►  Ekim (2)
    • ►  Eylül (2)
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Haziran (2)
    • ►  Mayıs (7)
    • ▼  Nisan (15)
      • Draft'la gelen heyecan
      • Riise de Döbelüs hayranı çıktı
      • Zülfikarspor'a ayakbastı parası
      • Erangılınç'ın coştuğu an
      • Döbelüs taktı
      • Draft heyecanı
      • Cucukuyyu'da hüzün...
      • İşte o zebra!
      • Zülfikarspor baskısı
      • İşte o CD!
      • Lig tatil edildi, taraftar yıkkın
      • Danyal: "Kafa topuna iyi çıkarım"
      • Döbel Üst: Memir Şişle Üzerime Yürüdü
      • Şampiyon Demirkubuzspor, Adanamemirspor şerefli ik...
      • Ve lig karıştı...

Katkıda bulunanlar

  • kucuk dunya
  • memir